Marketing automation

De digitale transformatie speelt een belangrijke rol in onze snel veranderende maatschappij.

Als uitgever is het zeer belangrijk om in te spelen op deze transformatie. Het bouwen aan een gepersonaliseerde ervaring met klanten zal hen immers aanmoedigen om in contact te blijven met jullie titels. Een beter contact leidt tot een hogere conversie.

De juiste hulp

Een digitale transitie maak je echter niet zomaar. Hiervoor zal een nieuw businessmodel moeten worden ontwikkeld en zullen overlevingsstrategieën moeten worden ontwikkeld of verder worden uitgewerkt. 

Bij Indenty hebben we ons gespecialiseerd in vakbladen. Wat zijn hun wensen en behoeftes en hoe kunnen wij hen helpen een en ander zo goed mogelijk te vervullen? De strategie die wij hiervoor ontwikkeld hebben, omvat het verzamelen van data en het segmenteren van deze informatie. Wij gebruiken de data vervolgens door ze te koppelen aan specifieke acties. Het belangrijkste doel van deze marketing automation is om te helpen bij grootschalige gegevensanalyse, optimalisatie van de mogelijkheden en het aanzetten tot interacties. Vakbladen kunnen bijvoorbeeld samenwerken met abonnees, klanten, leads en bezoekers om communities op te bouwen die de verkoop van abonnementen, advertenties en evenementen stimuleren.

Meer weten? Neem dan contact op met een van onze adviseurs.

Hoe data jouw bedrijf verder kan helpen

Ben je benieuwd naar het dienstenpakket van Indenty?
Wil je weten wat wij voor jou kunnen betekenen?
Of heb je andere vragen?

Vul dan het formulier in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Liever iemand spreken?
Dan kan je ons tijdens kantooruren bereiken via:
+31 53 850 71 00

Een algemene vraag?

Bekijk onze FAQ pagina om te zien of je vraag ertussen zit.

Bekijk onze FAQ

    Dit formulier is beschermd door Google reCAPTCHA, de Google Privacy Policy en de Terms of Service.