Website Propositie

Indenty zorgt ervoor dat uw klanten AVG-Proof zijn

Het in werking treden van de nieuwe privacywet is het perfecte moment om jouw meerwaarde aan je klant te tonen.
Oftewel een extra klantencontact met sales kans!

1. De eerste stap is waarschijnlijk al genomen
Vrijwel alle websites zijn tegenwoordig in het bezit van een SSL certificaat, vaak omdat Google deze website voorrang geeft. Voor de AVG is het echter ook een vereiste.
Heeft jouw klant nog geen veilige verbinding, informeer dan bij ons naar de mogelijkheden.

2. Begin bij de website
Voor veel organisaties het visite kaartje en een praktisch beginpunt.
Gegevens van websitebezoekers mogen alleen opgeslagen worden als er toestemming voor gegevens is.
Check hieronder of de website van je klant een vernieuwde cookiestatement nodig heeft.

Nieuwe website voor je klant is altijd inclusief AVG!

3. Neem contact op met Indenty op om de cookiestatement te implementeren.
Wij hebben verschillende templates voor cookie meldingen in combinatie met het privacyvriendelijk instellen van Google Analytics. Deze kunnen we ook voor jou of je klanten laten plaatsen.
Neem contact op met je partner manager om de mogelijkheden te bespreken!

Website snelheid

De meeste websites verliezen de helft van hun bezoekers terwijl ze laden…
– Google 2018

Websites hebben problemen met betrekking tot de (laad)snelheid. Terwijl anno 2018 de snelheid van een website één van de belangrijkste rankingfactoren is. Met name mobiele laadtijd is van groot belang in de rangschikking van Google’s organische én betaalde zoekresultaten.

Wat je niet wilt is de bezoeker een trage (mobiele) site geven waarbij het seconden lang duurt voor de content geladen is. Als je pech hebt verlaat de bezoeker de website voordat die al geladen is.

Website snelheid

De meeste websites verliezen de helft van hun bezoekers terwijl ze laden…
– Google 2018

Websites hebben problemen met betrekking tot de (laad)snelheid. Terwijl anno 2018 de snelheid van een website één van de belangrijkste rankingfactoren is. Met name mobiele laadtijd is van groot belang in de rangschikking van Google’s organische én betaalde zoekresultaten.

Wat je niet wilt is de bezoeker een trage (mobiele) site geven waarbij het seconden lang duurt voor de content geladen is. Als je pech hebt verlaat de bezoeker de website voordat die al geladen is.

Bij websites met meer dan 10.000 bezoekers per maand, een conversieratio van 1% en een gemiddelde orderwaarde van €100,-, zou je  idealiter per maand €10.000,- omzet moeten draaien.

Google’s onderzoek wees uit dat trage websites die omzet bij lange na niet halen.  Per seconde vertraging kan dit al leiden tot omzetdalingen van €9300,- naar €8000,-.

Google analyseerde 900.000 websites en zag dat de gemiddelde laadtijd meer dan 20 seconden is, wat betekent dat veel websites véél omzet onnodig laten liggen.

Wacht jij op websites die niet laden? Op je mobiel?
Google wacht er niet meer op, zeker niet met de huidige mobile-first indexering.
Een snelle website is dus belangrijker dan ooit!

Iedere extra seconde die je website
nodig heeft om te laden, resulteert in …

Minder conversies

Minder paginabezoeken

Afname in klanttevredenheid

Wij werken samen met

Indenty RapportageIndenty Data