Van rapportage naar dashboard

Unieke dashboardweergave in rapportage

Indenty werkt continu aan het verbeteren van de rapportage. Voor onze partners is de rapportage een tijdbesparende tool gebleken om snel een overzicht te krijgen van de websites van (potentiële) klanten. Naast het toevoegen van de nieuwste bronnen en verschillende widgets hebben we nu een grote grafische stap gemaakt. Door de vele koppelbare bronnen is er veel data beschikbaar in de rapportages. Echter zijn grote hoeveelheden data alleen waardevol als het gestructureerd wordt weergegeven.

Tot nu toe was de rapportage al een snelle manier om de voortgang van je website, bezoekers en campagnes in te zien. Door de uitgebreide data werden de rapportages in sommige gevallen erg lang, waardoor je veel moest scrollen om alle informatie te kunnen inzien.

Indenty biedt hier nu een oplossing voor. Namelijk: de dashboard weergave. Zonder hiervoor een meerprijs te betalen kunt u nu genieten van een snelle én zeer overzichtelijke rapportage.

Op deze manier benut Indenty het doel van de rapportage waarvoor het in eerste instantie in het leven is geroepen. Namelijk: in één oogopslag alle relevante data van een website(s) tonen. Zonder hiervoor maandelijks handmatige acties uit te voeren of vanuit verschillende bronnen een samengesteld rapport op te maken. Tijdbesparing voor jezelf, en een eenvoudig overzicht voor de klant maken dit unieke rapportagesysteem essentieel voor elke online marketeer.

Zoals te zien is in bovenstaande afbeelding, heeft u nu de keuze om een dashboard overzicht in te zien. Hierin kunt u snel en eenvoudig navigeren tussen de verschillende bronnen zoals Google Analytics, Google Mijn Bedrijf, Facebook, Google AdWords, en overige bronnen die u wenst in te zien.

De dashboard weergave heeft een aantal nieuwe features ten opzichte van de rapportage weergave. Zo maakt de dashboard weergave gebruik van de volledige schermbreedte. De widgets worden compacter weergegeven en het is nu makkelijker om te navigeren tussen de hoofdstukken. De dashboard weergave biedt de optie om de rapportage in te zien op uw volledige scherm, met de “volledig scherm” button.

Ook is de styling op de schop genomen. Zo geeft de dashboard weergave de kans om per individuele rapportage zowel de basiskleur als de accentkleur aan te passen. Ideaal om de rapportage voor elke klant te personaliseren. Deze kleuren zijn gemakkelijk aan te passen door middel van het kleurenpalet. Indenty heeft op deze manier de rapportage persoonlijker en gebruiksvriendelijker gemaakt. Op basis van de website van de klant analyseert Indenty wat de huisstijlkleuren zijn. Deze kleuren worden vervolgens automatisch weergegeven in het kleurenpalet.

Naast de kleuren herkent de rapportage het logo van de URL waarop de rapportage is gebaseerd. Indien beschikbaar heeft u de mogelijkheid om het partner logo aan te passen naar die van uw klant.

Indenty heeft door feedback van de partners en trends in de markt de rapportage eenvoudiger en overzichtelijker gemaakt. Mocht u toch meer waarde hechten aan de traditionele rapportage weergave, dan kunt u die uiteraard ook gewoon blijven gebruiken.

Ook benieuwd naar de nieuwe rapportage? Vraag nu hier vrijblijvend een demo aan. Neem voor vragen over een partnership contact op met partnermanager Peter de Witte.

Indenty RapportageIndenty Data