Het Uitgevers Verdienmodel 2.0

Meer waarde voor uw online uitgevers propositie

Het traditionele verdienmodel van uitgevers staat onder druk, maar u als uitgever heeft een belangrijke troef in handen: de lezers community. U communiceert met een gespecificeerde doelgroep met een gemeenschappelijke interesse of professie. Dit is bijzonder interessant voor adverteerders. Toch is het beperkte bereik van alleen een magazine voor veel adverteerders niet meer genoeg. Daarom ontwikkelde Indenty het Uitgevers Verdienmodel.

Hiermee geniet een adverteerder niet langer alleen van offline zichtbaarheid in uw vakblad, met de hulp van online campagnes spreekt hij ook op internet zijn doelgroep aan. Door middel van doelgroep specifieke bannering, minisites op uw website, sociale media adverteren en het verbeteren van vindbaarheid op Google op relevante onderwerpen en zoektermen, wordt het adverteerdersbereik met minimale inspanning vele malen groter. De waarde propositie voor de adverteerder wordt echt uniek.

Doelgroep specifieke bannering

Indenty creëert, op basis van unieke inzichten in online gedrag op doelgroep niveau, meerwaarde voor huidige én nieuwe adverteerders.

Met onze specifieke Google Bannering+ dienstverlening bijvoorbeeld bereikt u de juiste bedrijven op het juiste moment. Advertenties worden alleen vertoond aan bedrijven die zich binnen de juiste doelgroep bevinden. Dit resulteert in lagere kosten voor uw klanten en een sneller bereik van de doelgroep.

Grotere zichtbaarheid

Met het Uitgevers Verdienmodel van Indenty vergroot u op eenvoudige wijze het bereik van adverteerders, zonder dat u daarbij een grote investering hoeft te doen. Bovendien verhoogt u de waarde van uw eigen uitgevers advertentiepropositie door de zichtbaarheid van de adverteerder bij de relevante doelgroep, uw lezers, te vergroten. Tevens wordt uw platform een stuk aantrekkelijker voor abonnees.

Via de rapportage wordt inzichtelijk gemaakt dat de Adspend euro via de uitgever meer bijdraagt dan een euro via een generiek kanaal als Google Ads of Linkedin. Het Uitgevers Verdienmodel van Indenty ondersteunt uw media adviseurs met online dienstverlening aansluitend op uw uitgevers propositie. Hiermee wordt voorkomen dat adverteerders hun interesse in u als uitgever verliezen en hun online advertentiebudget elders uitgeven.

Meer informatie

Voor al uw adverteerders zijn de online campagnes van het Uitgevers Verdienmodel, zoals doelgroep specifieke bannering en de ontwikkeling van minisites, van aanvullende waarde. Heeft u te maken met een daling van uw abonnementen, en staat uw traditionele verdienmodel onder druk? Indenty kan helpen uw inkomstenmodel te veranderen en meer waarde toevoegen aan uw advertentiepropositie.

Nieuwgierig geworden? Bekijk dan nu onze uitgevers pagina of neem contact op via onderstaand formulier

Indenty RapportageIndenty Data